top of page
036-1.jpg

הצטרפו ליותר מ-15,000 עוקבים וקבלו מתכונים ישירות למייל

תודה על הרשמתך!

  • שרון סער

סלט קיצי ומרענן של מלפפונים ובזיליקום


כבר סיפרתי כאן על ארגז הירקות שקבלתי מעופרי זוטא, ירקות מהגן האקולוגי של ערן הגנן. ארגז של כרישה, מנגולד, בזיליקום, בצל ירוק, פטרוזיליה, תרד, חצילים, מלפפונים, תפוחי אדמה, דלורית ואפילו מלון אחד כתום יפהפה. ארגז שנתן לי כל כך הרבה השראה ותשוקה לבשל. ממש בסוגריים אני רוצה לאמר שתשוקה היא חלק מאוד משמעותי בחיי, אפשר לקרוא על זה כאן.

אבל אם נחזור לארגז – התחלתי בקציצות מנגולד וכרישה, ואחרי שהכנתי, טעמתי, התעלפתי והתעשתתי (על כל זה תוכלו לקרוא בפוסט של הקציצות), עברתי לטפל במלפפונים.

גילוי נאות: מלפפון זה ממש לא הירק שלי. משחר ילדותי אני לגמרי עגבניה, ומלפפון אצלי זה בערבון מוגבל. 1/2 מלפפון תמיד יספיק לי ואם אפשר לוותר לגמרי – גם טוב. אבל עם המלפפונים של הארגז נכונה לי חוויה מתקנת. איזו בשרניות, איזו קרנצ’יות, תענוג אמיתי. אני אוכלת 2 מלפפונים בבת אחת (כן, כן, אני) ומיד מכינה סלט של מלפפונים ובזיליקום (לא רק לעגבניה מגיעה להנות מהעלים הנפלאים האלה).

מה בסלט?

4 מלפפונים שטופים היטב חצויים לאורך וחתוכים לפרוסות ברוחב אצבע בערך. צרור בזיליקום חתוך לרצועות דקות 1 צנון או כמה צנוניות טריות (לא הסוג הגמדי שנמכר בשקיות) – חתוכים לקוביות 1 קולרבי צעיר וטרי – חתוך לקוביות

ומה עושים?

מערבבים את כל מרכיבי הסלט בקערה. מתבלים במעט שמן זית, מיץ לימון (תמיד סחוט טרי) מלח, ומעט פלפל.

זה הכל.

כל כך פשוט ומהיר, אבל זה בדיוק הענין.

כשהירקות כל כך טריים וטעימים, ממש לא צריך להתאמץ.

למען הסר ספק: את ארגז הירקות רכשתי בתמורה מלאה. לא התבקשתי לכתוב פוסט ואני לא מקבלת כל תמורה עבורו. אין כאן קידום, אין כאן תוכן מסחרי ואין כאן דבר מלבד פירגון למוצר מצויין ולחברה יקרה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page