top of page
036-1.jpg

הצטרפו ליותר מ-15,000 עוקבים וקבלו מתכונים ישירות למייל

תודה על הרשמתך!

  • שרון סער

206 דגים מפנקים לי את החך


בכל מה שקשור ל"מטבח ישראלי" אני מרגישה שעם הדגים קצת פיספסנו... עם חוף ים תיכוני כל כך ארוך, מאגר מים מתוקים וגישה אקזוטית במיוחד לים האדום - איך זה שאנחנו לא מעצמת דגים? ואני לא מתכוונת למעצמה מסחרית (בכל זאת הכל אצלנו בקטן), אלא למעצמה קולינארית. לא הגיוני שעם כל הפוטנציאל הזה נצטרך להסתפק בגפילטע פיש, דג מרוקאי וקציצות דגים של סבתא...

ועוד לא התחלתי לדבר על פירות ים...

וזה לא שאין כאן מסעדות דגים טובות. יש ויש... ותמיד נחמד ונעים לגלות אחת נוספת.

קחו לדוגמה את מסעדת דגים 206, מסעדה שבקרתי בה לאחרונה בפעם הראשונה והיתה עבורי הפתעה נהדרת.

זוהי אחותה האלגנטית והסקסית (אם יורשה לי) של מסעדת הבשרים 206. העיצוב, האווירה, התפריט, השרות, המנות הנהדרות – כל אלה מתריסים כנגד השכנה העממית כל כך… שנים שאני עוברת שם, ולא היה לי שמץ של מושג שזה כך. ממש לא.

בימים אלה ממש משיקים ב-206 תפריט חורף חדש, שנבנה על ידי שף הבית איציק הראל, וכולל מבחר מנות פיוז’ן עכשוויות ומחממות של דגים טריים ופירות ים. נשמע מבטיח, אין מה לאמר. וכך הגעתי למקום כדי לחגוג יום הולדת עם חברה טובה. וחגגנו, באמת חגגנו.

אכלנו להנאתנו:

פרח קישוא במילוי פירות ים

עלה פסטה טריה ופטריות בר עם ביצה עלומה

ריזוטו פירות ים - זו מבחינתי היתה ה-מנה המנצחת, מנת יום ההולדת, אם תרצו. על הריזוטו הנפלא מונח בכבוד ובהדר סרטן שלם וטעים במיוחד. אז נכון שכלי העבודה לפיצוח סרטנים לא ממש שירתו אותי, וכנראה שהשארתי שם, בתוך הצבתות, הרבה מאוד בשר סרטנים איכותי שפשוט לא ידעתי איך להגיע אליו, אבל החלקים שאכלתי (ואני לא מדברת רק על הסרטן, אלא על המנה כולה) היו נהדרים.

סקאלופ על מצע של סלט וייטנאמי

היה נפלא… פשוט נפלא.

ואם לא די בכל אלה – גם השירות היה מעולה שבמעולים. המלצר שלט היטב בתפריט, הכיר את כל המנות (קבועות וחדשות) וידע לתת פרטים מלאים, להמליץ ולכוון אותנו בבטחה ובאהבה רבה (לתפריט, לא אלינו) למנות הטובות ביותר עבורנו, ולא פחות חשוב מכך – ליין המושלם שילווה אותן.

תוסיפו לכך את המיקום הנוח, החניה החופשית… בקיצור, חברים, זו היתה חגיגת יום הולדת ראויה!

אני ממליצה!

ולסיום, מתכון שלי בהשראת המסעדה - פאייה עם צ'וריסוס ופירות ים.

דגים 206 | דרך משה סנה 54 תל אביב 03-6483030

הכותבת היתה אורחת המסעדה

213 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page